• 02
  • 03
  • 01
  • 04

Aktualności:

Miejsca staży - na jakim etapie jesteśmy?

Od grudnia trwają poszukiwania miejsc do odbycia staży w projekcie. Jesteśmy już po wielu rozmowach telefonicznych oraz spotkaniach z pracodawcami, a uczestnicy wysyłają nam na bieżąco dane firm, w których chcieliby w przyszłości pracować. Z tymi pracodawcami także się kontaktujemy. Przypominamy, iż w razie pytań o wybór pracodawcy zawsze mogą Państwo kontaktować się z Kierownikiem ds. Efektu Zatrudnieniowego - Wojciechem Karłowskim.

 

Refundacja kosztów za dojazdy

Przypominamy, że 02.02.2015 r. mija termin oddania wniosków o zwrot kosztów dojazdów. Prosimy uczestników o jak najszybsze dostarczenie wniosków do Biura Projektu. 

 

Informacja dla przedsiębiorców i instytucji

W związku z Państwa pytaniami o projekt i telefony naszych uczestników projektu WEBMASTER i PROGRAMISTA informujemy, iż wszystkie zamówienia są zwolnione z opłat finansowych. Biorą Państwo udział w systemie dualnym nauki zawodu. Państwa "zapłatą" za projekty jest gotowość do doradzania naszym uczestnikom w zakresie realizowanych projektów, większy niż przy komercyjnych zamówieniach kontakt z uczestnikami oraz cierpliwość w zakresie przekazywanych prac. Pracownicy biura projektu będą na bieżąco kontaktować się z Państwem by wyjaśnić zakres współpracy z nami i naszymi uczestnikami w projekcie. Dziękujemy za pomoc.

 

Firmotron - nasza gra szkoleniowa już rozpoczęta

Nasi uczestnicy już rozpoczęli prace grupowe w stworzonych na potrzeby naszej nowatorskiej gry szkoleniowej "FIRMOTRON". Pracują zatem w 6 projektowych "firmach": DesignIt, Alt Design, ESIGN, INVERT, LEVEL UP, UNDER CTRL. Każda z nich w maksymalnie urealnionych warunkach pracuje nad zleceniami, tworzy projekty logotypów, plakatów, stron internetowych. Firmy konkurują między sobą o tytuł lidera. Za tydzień pierwsza ewaluacja podsumowująca nie tylko pracę firm, ale i ich kierowników oraz sprzedawców. Trzymamy za Was kciuki! I życzymy ciekawych zleceń i  twórczych projektów:)

 

Informacje dla uczestników.

Przypominamy naszym uczestnikom, iż pracujecie z trenerami na salach szkoleniowych w godzinach od 9:00 - 16:00, jednak jeśli po zajęciach zależy Wam na tym, by popracować przy stanowiskach komputerowych, możecie zgłosić takie potrzeby do biura projektu i wspólnie ustalimy dla Was dogodne terminy. Nadal także możecie zgłaszać potrzeby pracy z trenerami - ilość godzin doradczych to średnio 4 godziny na uczestnika (doradztwo z trenerami przedmiotów zawodowych) i 15 godzin zajęć z doradcami zawodowymi.

 

Ankieta

Przeanalizowaliśmy wnikliwie Wasze ankiety na temat działań, które mogłyby pomóc Wam w efektywniejszym udziale w projekcie. Wszystkie Wasze sugestie będą brane pod uwagę podczas tworzenia kolejnych gier szkoleniowych. Cieszymy się, że nie żałujecie decyzji o zgłoszeniu do projektu. Jedynym trudnym dla nas zadaniem, jakie przed nami postawiliście to spełnienie 2 elementów wskazanych w ankietach :)

1. Zwiększenie ilości zadań domowych i prac projektowych po godzinach (20% ankiet)

2. Zmniejszenie konieczności angażowania swojego czasu poza godzinami zajęć (15% ankiet).

 

Dodatkowo informujemy, iż można zgłaszać potrzeby doradcze do trenerów. Jeśli także potrzebujecie czasu po godzinach na korzystanie z komputerów - zgłoście nam takie potrzeby, postaramy się zorganizować dla Was taki czas.

 

Uwaga! Zmiana sal!

W dniu 22-23.01.2015 r. grupy WEB1 i WEB2 będą miały zajęcia w salach BLUEFORM. Grupa PRO w Hotelu Dąbrówka.

Pozostałe dni pozostają bez zmian.

 

Gratulacje dla Weroniki!

Logotyp wykonany przez Weronikę z grupy WEB 1 dla  Zespołu Szkół nr 2 został wyróżniony spośród 36 logotypów stworzonych przez uczestników naszych szkoleń.

Gratulujemy Weronice i życzymy dalszych sukcesów!

 

Chrzciny w projekcie - przechodzimy na kolejny level!

Dziś odbyła się ceremonia chrztu projektowego dla naszych 36 uczestników projektu WEB i PRO. Ceremoniał ma symbolizować moment przejścia do kolejnego, bardziej zaawansowanego etapu projektu. Uczestnicy w grupach ślubowali, iż czas poświęcony w projekcie będą w 100% wykorzystywać na swój rozwój zawodowy i osobisty i traktować go będą jak inwestycję w swoją przyszłość. Od teraz każdy uczestnik wciela się w rolę "pracownika" i rozpoczyna udział w pierwszej projektowej grze szkoleniowej "Firmotron".

(ps. Przypominamy też o ostatnim punkcie ślubowania:) Uśmiechnijcie się!)

 

Chrzciny

Przypominamy, że w czwartek 15 stycznia 2015 r. odbędą się symboliczne "chrzciny" Uczestników projektu. Po zajęchciach Uczestnicy wraz z Trenerami, Doradcami i Pracownikami Biura Projektu spotykają się w restauracji "Stary Zdrój" przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu-Zdroju.

To symboliczne spotkanie wprowadzi uczestników w kolejny etap projektu wymagający jeszcze większego zaangażowania.

 

Doradztwo w projekcie- przebieg

Miła nam jest zakomunikokać, iż zrealizowaliśmy już ponad 100h doradczych w projekcie w formie Indywidualnych Planów Działania (IPD). Dziękujemy Wam za każdą rozmowę i przygtowanie się do niej. Drodzy uczestnicy pamiętajcie też, że my doradcy :) jesteśmy dla Was wsparciem na każdym etapie projektu jesli macie potrzebę spotkać się z nami prosimy o kontakt telefoniczny,badź mailowy.

 

Lista rekrutacyjna

Poniżej zamieszczamy kody wraz z zsumowaną liczbą punktów z etapu rekrutacyjnego. Do każdego kodu przypisana jest konkretna osoba. Kody zostały rozesłane poszczególnym osobom na podane w formularzach adresy e-mail. Przypominamy, iż osoby będące na liście rezerwowej mają możliwość wejścia do projektu w przypadku rezygnacji któregoś z zakwalifikowanych uczestników w pierwszym okresie realizacji projektu.

Zobacz listę rankingową

 

Kilka informacji dla uczestników

W związku z intensywną realizacją projektu przedstawiamy kilka ważnych informacji:

1. Na tablicy ogłoszeń przy biurze projektu są dostępne na bieżąco informacje o harmonogramie szkoleń, doradztwa czy dodatkowych aktywnościach w projekcie.

2. Najbliższe godziny doradcze będą się odbywać 22 grudnia 2014 r.

3. Przy przeliczaniu wypłat stypendium bierzemy pod uwagę ilość dni/godzin, na jakich Państwo uczestniczyli w miesiącu. W przypadku nieobecności są one proporcjonalnie odliczane od wartości wypłaty (chyba, że za te dni przedstawią Państwo zwolnienie lekarskie).

4. By otrzymać refundację kosztów dojazdu należy na koniec miesiąca dostarczyć imienny bilet miesięczny z wnioskiem o refundację kosztu (wzór jest dostępny w biurze projektu). Refundacja jest wypłacana na koniec miesiąca (nie ma możliwości zaliczkowania płatności).

Biuro projektu jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Jeśli potrzebują Państwo przygotowania dokumentów dot. uczestnictwa w projekcie prosimy o zgłaszanie takiej potrzeby z min. 1-dniowym wyprzedzeniem.

 

Pierwszy dzień szkoleń!

Wszystkie 3 grupy uczestników w dniu dzisiejszym rozpoczęły zajęcia. Na trzech naszych salach odbywały się zajęcia z aktywizacji zawodowej, komunikacji oraz wstęp do zajęć komputerowych. Uczestnicy poznawali się na wzajem, otrzymali też pełne informacje na temat sposobu organizacji zajęć. Już niebawem podamy szczegółowe harmonogramy zajęć dla grup, w tym tygodniu także odbędą się pierwsze zajęcia z doradcą zawodowym oraz badania lekarskie.

 

Lista rankingowa

W związku z wieloma pytaniami informujemy, iż listy rekrutacyjne można sprawdzić w biurze projektu, załączymy je na stronie po zakodowaniu danych osobowych. Wszystkie zakwalifikowane osoby zostały poinformowane o wynikach do dnia 28.11.2014 r. i w tym samym dniu podpisały umowę udziału w projekcie. Pozostałym osobom dziękujemy za formularze zgłoszeń i udział w rozmowach rekrutacyjnych i ... do zobaczenia w kolejnych projektach.

 

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego