• 03
  • 04
  • 01
  • 02

Aktualności:

To już koniec....

 

Niniejszym informujemy, iż zakończyliśmy projekt "WEB i PRO". Dziękujemy Wam za szybkie dostarczenie wszystkich dokumentów, a także za wszelkie miłe słowa, jakie od Was otrzymaliśmy (za zgłaszane sugestie zmian do kolejnych projektów oczywiście również, już z nich korzystamy:)).

Miło nam też jest poinformować, że aż 77% naszych uczestników już otrzymało zatrudnienie, pozostali są na etapie poszukiwania ciekawej pracy.

Jeszcze raz serdecznie gratulujemy wszystkim Uczestnikom projektu i życzymy powodzenia na przyszłość :)

Przypominamy, iż każdy uczestnik w ciągu najbliższych 3 miesięcy ma obowiązek zgłaszania nam zmian zawodowych. Zatem, jeśli zmienicie pracę, otrzymacie zatrudnienie, założycie działalność gospodarczą, czy też (czego nie bierzemy pod uwagę) odejdziecie z pracy - od razu zgłaszajcie nam taki fakt do biura projektu. Czekamy też na wszelskie wieści o Waszych sukcesach - nie tylko w ciagu 3 miesięcy, ale zawsze!:)

Powodzenia

Zespoł projektowy

 

 

Kolejny krok

 

Staże już za Wami przed Wami kolejny etap projektu.....

Własnie zakończyliście ponad 3 miesięczne staże, a od  dzisiaj część z Was rozpoczyna swoja "prawdziwą" drogę zawodową.

Trzymamy kciuki i nadal Was wspieramy! Wspólnie też poszukujemy dla Was opytmalnych rozwiązań zawodowych.

 

 

Odwagi - dobre selfie będzie miłą pamiątką

Konkurs trwa a rozstrzygnięcie juz 10 lipca na oficjalnym spotkaniu ze wszystkimi uczestnikami :) Szczegóły spotkania juz niebawem podamy na stronie i telefonicznie.

Czekamy na Wasze zdjęcia - odwagi będzie to miła pamiątka z udziału w projekcie:)  

  

Staże dobiegają końca....

Drodzy stażyści jak ten czas szybko płynie....Za wami wiele godzin odbytych szkoleń , staży oraz doradztw zawodowych. Mamy nadzieję, że czas spędzony na pracy nad sobą dał wam wiele pozytywnej energii  i wiary w siebie i swoje umiejętności.

Cały czas jesteśmy z Wami i zapraszamy na ostatnie spotkania doradcze w dniach 29-30 czerwca z doradcą zawodowym Wojciechem Karłowskim:)

 

 

Szkolenie z JavaScript i jQuery

Pamiętajcie o szkoleniowym weekendzie! Już od jutra przez dwa kalejne dni zapisani uczestnicy projektu będą mogli pogłębiać swoją wiedzę z zakresu tworzenia nowoczesnych stron internetowych opartych o JavaScript i jQuery. Na szkolenie zaprasza cały Zespół projektowy oraz trener: Rafał Proskura. Zaczynamy jak zwykle o 9:00. Zajęcia odbywają się na sali nr 5 w BLUEFORM. Można przy tej okazji złożyć u nas wszystkie dokumenty za maj.

 

Konkurs trwa :)

Przypominamy o wysyłaniu do nas Selfie z miejsc odbywania stażu:) Mamy już 3 zdjęcia i wrzucamy je do galerii. Zapraszamy do podziwiania. Za nadesłane dziękujemy! Nagroda za najlepsze selfie będzie wyjątkowa!!!

 

2 miesiące stażu za nami

Uff....za nami już dwa miesiące staży. Właśnie byliśmy u pracodawców i otrzymaliśmy od nich same pozytywne opinie o Waszej pracy, zaangażowaniu i rzetelności. Tak trzymajcie!!!

Chcielibyśmy też stworzyć galerię selfie w miejscu stażu. Najlepsze selfi zostanie nagrodzone, a wszystkie zdjęcia zamieścimy na naszej projektowej stronie. Zapytajcie swoich opiekunów o zgodę i wysyłajcie do nas zdjęcia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Szkolenia dodatkowe, o jakie pytaliście!

W związku z oszczędnościami, jakie wygenerowaliśmy w projekcie jesteśmy w stanie wyjść na przeciw Waszym prośbom. Już od końca maja przygotowane zostaną szkolenia w tematach, o jakie najczęściej pytanie:

  • 30-31 maja: Nowoczesne strony internetowe oparte o JavaScript i jQuery / Wykorzystanie JS i jQ w tworzeniu stron internetowych.
  • 13-14 czerwca: Wykorzystanie PHP w tworzeniu stron internetowych / Budowanie serwisów internetowych opartych o skrypty pisanie w języku PHP
  • 20-21 czerwca: Budowanie serwisów internetowych opartych na Bootstrap.

Zachęcamy do zapisów-zbieramy maksymalnie 12 osób na każde ze szkoleń.

(UWAGA! Za szkolenia nie będzie wypłacane stypendium szkoleniowe i koszty dojazdu, gdyż na tym etapie jesteście objęci wsparciem stażowym).

 

Staże - 2 tygodnie za Wami

Ostatni okres to wielki wysiłek każdej ze stron (Uczestnicy, Pracodawcy, Biuro Projektu), ale jesteśmy już spokojni :). Każdy uczestnik rozpoczął staż! Życzymy Wam pozytwytnych doświadczeń oraz  zdobywnia nowych kwalifikacji i umiejętności. Pamiętajcie, że doradcy są do Waszej dyspozycji telefonicznej, tak samo, jak i opiekun wyznaczony w miejscu odbywania stażu.

Powodzenia!

 

18.03.2015 - Rozpoczęcie staży!

Już od dzisiaj uczestnicy projektu będą mogli wykorzystać nabytą podczas szkoleń wiedzę w pracy! Życzymy powodzenia w pierwszym dniu stażu i wielu sukcesów w przyszłości. Trzymamy za Was kciuki!

 

Wyniki egzaminu!

Mamy już wyniki egzaminu końcowego!
Nazwiska zostały zakodowane. Do każdego kody przypisana została konkretna osoba. Kody zostały rozesłane mailowo do uczestników.

Zobacz wyniki.

 

Ostatni dzień szkoleń

Dzisiaj zakończyliśmy pierwszy etap projektu - cykl szkoleń, podczas którego uczestnicy przez 77 dni zdobywali wiedzę i umiejętności z zakresu programowania, tworzenia stron, grafiki i przedsiębiorczości. Odbyło się także oficjalne wręczenie medali zwycięzcom gry szkoleniowej FIRMOTRON. Zdjęcia z ostatniego dnia szkoleniowego możecie zobaczyć w galerii na stronie projektu oraz na facebook’u. 

  

Gotowe portfolio

Dużymi krokami zbliżamy się do przygotowania końcowego portfolio dla każdego uczestnika i uczestniczki projektu. Bardzo prosimy o stosowanie się do wskazówek doradców zawodowych i uzupełnianie ewenutalnych braków badź korekty. Zależy nam na jak najlepszych portfoliach - będą Waszym istotnym narzędziem w poszukiwaniu pracy w przyszłości. Już niebawem wydruk tych materiałów.  

 

Ostatni moment - zweryfikuj swoje CV!

 

Curriculum Vitae powinno być czytelne i ułatwiające szybkie poszukiwanie istotnych informacji. Cv ma sprawić, aby pracodawca chciał się dowiedzieć o Tobie czegoś więcej. Pisząc CV, należy zadbać o zachowanie nastepujących kryteriow formalnych:

- syntetyczej i przejrzystej formy,

- konsekewncji w prezenotowaniu informacji, zgodnie z wybranym formatem,
- jasności i spójności wypowiedzi.


Najważniejsze zasady przy tworzeniu CV!

Zasada streszczalności
Większość z nas uważa, że im więcej napiszemy, tym lepiej będzie to odbierane.
Nie ma bardziej błędnego przekonania. Im mniej słów, tym większa wartość
każdego z dokumentów aplikacyjnych. Informacje podajemy hasłowo,
bez zbędnych ozdobników. Potok słów powoduje znużenie i spadek koncentracji
osoby rekrutującej.

Zasada wiarygodności
Podajemy tylko informacje zgodne z prawdą, które jesteśmy w stanie uwiarygodnić
przed pracodawcą. Kłamstwa dyskwalifikują kandydata lub - w najlepszym
wypadku - stwarzają niezręczną sytuację na rozmowie kwalifikacyjnej
dla obu stron. Najczęściej fałszuje się informacje o zatrudnieniu, wykształceniu
oraz posiadanych umiejętnościach. Na przykład: pomija się firmy, z którymi
rozstanie nastąpiło w okolicznościach nie przynoszących chluby kandydatowi.
Innym przykładem jest zawyżanie znajomości języków obcych lub obsługi
komputera.

Zasada spójności
Aby przekaz został właściwie odebrany, musi być spójny, tzn. podawane informacje
nie mogą się wzajemnie wykluczać, wręcz powinny się uzupełniać lub
wzmacniać. Zasada ta łączy się z przedstawianiem najważniejszych informacji
w różnych kontekstach. Na przykład, jeżeli rozwijamy jakiś wątek w liście
motywacyjnym, to musi mieć on odzwierciedlenie w życiorysie zawodowym
i korespondować z ofertą pracy, na którą odpowiadamy.

Zasada jasnej, przejrzystej struktury
Struktura dokumentów aplikacyjnych musi być przejrzysta, czytelna, przyciągająca
uwagę oraz zachęcająca do ich lektury. Fakty powinny być napisane
prostym, zrozumiałym, ale nie potocznym językiem. W dokumentach preferowana
jest czcionka „12” lub „14” oraz półtora wersowe odstępy. Nie należy
stosować kilku kolorów czcionek, nadmiaru wytłuszczeń, tabel ani różnego
rodzaju ozdobników.

Zasada unikatowości
Przydatna tu jest umiejętność uwypuklenia swoich atutów w kontekście oferty
pracy, na którą aplikujemy. Aby to osiągnąć, należy stosować zabiegi stylistyczne,
które sprawią, że tekst będzie dynamiczny i obrazowy. Dzięki temu
zaciekawimy osobę dokonującą selekcji i skoncentrujemy uwagę na naszej
kandydaturze. Dlatego należy budować zdania krótkie, z dużą ilością czasowników
i rzeczowników, a użyte słownictwo powinno wywoływać pozytywne
skojarzenia. Tekst należy zredagować samodzielnie, niedopuszczalne jest
kopiowanie dostępnych powszechnie przykładów dokumentów aplikacyjnych.
Osoby dokonujące rekrutacji bez trudu rozpoznają własny styl piszącego
od przeróbek gotowych wzorów. (Jak napisać najlepsze CV i list motywacyjny?, Luiza Kulczycka, Wolters Kluwer Sp. z o.o., Warszawa 2007,)

Dziekujemy za przesłane CV do weryfikacji , jeśli macie pytania piszcie , dzwońcie do nas - zespół Business Solutions.

 

Dobre portfolio, co to jest i jak je przygotować?

Portfolio to dokument rekrutacyjny, który staje się coraz bardziej popularny. W pewnych branżach stanowi ciekawy dodatek do tradycyjnych dokumentów takich jak CV i list motywacyjny. Ale w niektórych branżach, np. reklamowej, jest to czasem jedyny wymagany dokument.

 

Jak przygotować dobre portfolio?

Pierwszą zasadą jest odpowiedni dobór próbek swojej pracy – dobór najlepszych próbek swojej pracy.  Osoby prowadzące rekrutację wolą obejrzeć cztery świetne przykłady niż 10 przykładów w porządku. Ważnym elementem dobrego portfolio jest również różnorodność prac. Drugą zasadą tworzenia dobrego portfolio jest korzystanie z materiałów, z których masz prawo korzystać. Każda branża ma jakieś swoje obszary tabu, których nie należy poruszać.Trzecią zasadą tworzenia dobrego portfolio jest pomysłowość formy. Jest to tym bardziej ważne, im trudniejsze jest pokazanie konkretnych, mierzalnych osiągnięć.

 

 

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego